Pogosta vprašanja

Registracija

  • Zakaj je potrebna registracija?

    Obvezno registracijo predpisuje 19. člen Pravilnika o prirejanju iger na srečo preko interneta oz. drugih telekomunikacijskih sredstev (Uradni list RS, št. 42/2008, 103/2008), ki govori, da se lahko igralec udeleži spletne igre, ko je registriran pri koncesionarju in ima pri njem odprt igralni račun.

  • Kateri podatki so potrebni za registracijo?

    Za registracijo so obvezni naslednji podatki:

    • ime in priimek,

    • podatki o osebnem dokumentu (vrsta, številka, izdajatelj in datum izdaje),

    • naslov stalnega ali začasnega prebivališča,

    • občina stalnega ali začasnega prebivališča,

    • datum in kraj rojstva ter spol,

    • davčna številka,

    • številka transakcijskega računa in

    • elektronski naslov ter geslo.

  • Zakaj moram posredovati številko transakcijskega računa?

    V skladu s pravili igralnega računa mora vsak igralec ob registraciji posredovati tudi številko transakcijskega računa. Številko transakcijskega računa potrebujemo za izplačilo sredstev iz vašega igralnega računa.
  • Po izpolnitvi pristopne izjave nisem dobil(a) elektronskega sporočila.

    Možnosti je več: napačno ste vnesli svoj elektronski naslov,  elektronskio sporočilo je med neželeno pošto (spam) ipd.
    V tem primeru pokličite telefonsko številko 01 24 26 175 ali nam pišite na e-info@loterija.si. Na voljo smo vam vsak dan med 8. in 21. uro.

  • Kdo zagotavlja, da ne bo prišlo do zlorabe moje številke transakcijskega računa?

    Loterija zagotavlja, da bo vse osebne podatke (med njimi tudi številko transakcijskega računa) skrbno varovala in jih uporabljala le v namene, ki jih določajo Pravila igre.

  • Ali je možna registracija na bencinskih servisih Petrola in enotah Pošte Slovenije?

    Ne, postopek registracije lahko opravite le na specializiranih  prodajnih mestih Loterije Slovenije.
  • Ali lahko spremenim osebne podatke, ki sem jih posredoval(a) ob registraciji?

    Vse podatke, razen imena in priimka in davčne številke, lahko v vašem Profilu kadarkoli spremenite.

  • Kaj se zgodi s podatki v primeru, da postopek registracije ni bil zaključen?

    Če igralec ne zaključi postopka registracije v roku 60 dni od začetka postopka registracije, Loterija skladno s Pravili igralnega računa njegove osebne podatke izbriše.